اجرای سرودهای انقلابی توسط کودکان
۱۳۹۸/۰۲/۱۰

ایده

12743 : اجرای سرودهای انقلابی توسط کودکان

ایده پرداز: آمنه معتوقی

توضیح اجمالی:

ایده :١-اجرای سرودهای انقلابی توسط کودکان بعد از اقامه نماز با پوشیدن لباس متحدالشکل مثل لباس چریکی که به نوعی روحیه حماسی رو هم القا می کنه ٢-معرفی،فروش،و امانت دادن کتابهای داستانی و رنگ آمیزی با محوریت پیروزی انقلاب،دستاوردهای  انقلاب...٣-در طول دهه فجر اهدای بسته های فرهنگی به کودکان حاضر در مسجد که می تونه شامل سربند چفیه ،کتابهای داستانی متناسب با موضوع ، سی دی های بازیهای رایانه ای إیرانی ( مثل نبرد خیبر) و سی دی های کارتونی مثل انیمیشن بهمن و بختک از تلویزیون پخش می شد وبرای بچه ها جذاب بود ٤-دوخت لباسهای یک شکل (تکاوری)برای بچه هایی که رفت و امد و فعالیت بیشتری در مسجد دارند و چون پسر بچه ها علاقه زیادی به این لباسها دارند باعث جذب دوستاشون هم میشن و روى روحیه حماسی بچه ها هم تأثیر میذاره( با مساعدت خانمهای مسجد دوخت این لباسها ساده است)
٥- برگزاری مسابقه نقاشی و کاریکاتور برای کودکان تحت عناوین مختلف و کودکانه مثل : سلطان چوبین یا ارباب پوشالی یا زالوی بد جنس یا طبل میان تهی و... و اهدای جوایز به بهترین اثار و یا به ٢٢ اثر و برگزاری نمایشگاه از اثار بچه ها برای بازدید و تشویق بقیه
٦- برگزاری مسابقه هرشب ( یک سوال ده جایزه) هر شب یک سوال ساده طرح بشه و به ده کودک جایزه داده بشه
٧- برگزاری مسابقه پیامکی (لطیفه فجر)به بهترین لطیفه هایی که حول موضوع شاه و درباریانش إرسال بشه هدیه داده بشه و یا به ٢٢ لطیفه برگزیده و یا لطیفه های ٢٢ کلمه ای متناسب با موضوع

ایده پرداز

آمنه معتوقی

توضیح تفصیلی

-         اجرای سرود بعد از نماز ها با لباس­های متحد الشکل و یکسان (لباس­ها طوری باشد که روحیه حماسی هم القاء کند. )

-         معرفی،فروش،و امانت دادن کتابهای داستانی و رنگ آمیزی با محوریت پیروزی انقلاب،دستاوردهای  انقلاب...

-         اهدای بسته های فرهنگی به کودکان حاضر در مسجد؛ شامل سربند چفیه ،کتابهای داستانی متناسب با موضوع ، سی دی های بازی­های رایانه ای ایرانی ( مثل نبرد خیبر) و سی دی های کارتونی مثل انیمیشن بهمن و بختک از تلویزیون پخش می شد وبرای بچه ها جذاب بود.

-         دوخت لباس­های یک شکل (تکاوری)برای بچه هایی که رفت و امد و فعالیت بیشتری در مسجد دارند و چون پسر بچه ها علاقه زیادی به این لباس­ها دارند باعث جذب دوستانشان به مسجد می­شوند. ( با مساعدت خانم­های مسجد دوخت این لباس­ها ساده است. )

-         برگزاری مسابقه نقاشی و کاریکاتور برای کودکان تحت عناوین مختلف و کودکانه مثل : سلطان چوبین یا ارباب پوشالی یا زالوی بد جنس یا طبل میان تهی و... و اهدای جوایز به بهترین اثار و برگزاری نمایشگاه از اثار بچه ها برای بازدید و تشویق بقیه کودکان و نوجوانان.

-         برگزاری مسابقه در شب­های دهه فجر به طور مثال: ( یک سوال ده جایزه) که هر شب یک سوال ساده از انقلاب و دهه فجر طرح شود و به ده کودک جایزه داده شود.

-         برگزاری مسابقه پیامکی (لطیفه فجر) به ٢٢ لطیفه برگزیده که حول موضوع شاه و درباریانش ارسال می­شود هدیه داده شود.