ایده و پیشنهاد به مسجد
۱۳۹۸/۰۲/۱۰

ایده

ایده و پیشنهاد به مسجد

ایده پرداز: مرضیه احدی

توضیح اجمالی:

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و احترام چند پیشنهاد1)در کنار تمامی مساجدی که امکان آن است تلفن کارتی برای رفاه بیشتر نصب شود.2) در مساجدی که امکان آن است کمدهای کوچک فلزی شخصی در قسمت خانم ها باشد تا چادر نماز ،کتاب دعا و ... را در آن بگذارند و دیگر برای رفت و آمد برای نماز جماعت و آوردن و بردن چادر ،کتاب دعا و ... مشکلی نداشته باشند.

 3)به مغازه هایی که اطراف مسجد هستند پیشنهاد شود که اجناس را تا آن جایی که امکان دارد ارزان بفروشند.یعنی یک تفاوت قیمتی بین مغازه ای که در نزدیکی مسجد است با سایر مغازه ها باشد.4)بانک مسجد:در برخی از مساجد صندوق قرض الحسنه وجود دارد پیشنهاد می شود در تمامی مساجدی که امکان آن است بانک هایی تأسیس شود یعنی یک بانک رسمی کشوری که تنها کارش قرض الحسنه باشد وام هایی با میزان کم و برای اشخاص متقاضیان بیشتر نه سودی دریافت کند و نه سودی بپردازد و ... حتی کارکنان آن هم افتخاری کار کنند.
5)
خادم افتخاری مساجد:به تمامی متقاضیانی که علاقه مند هستند کارت خادم مسجد داده شود.
با تشکر

ایده پرداز

 مرضیه احدی

عنوان ایده

ایده هایی تک خطی برای رفاه نمازگزاران

توضیح اجمالی

-          در کنار تمامی مساجدی که امکان آن است تلفن کارتی برای رفاه بیشتر نصب شود.

-          به مغازه هایی که اطراف مسجد هستند پیشنهاد شود که اجناس را تا آن جایی که امکان دارد ارزان بفروشند.یعنی یک تفاوت قیمتی بین مغازه ای که در نزدیکی مسجد است با سایر مغازه ها باشد.

-          خادم افتخاری مساجد:به تمامی متقاضیانی که علاقه مند هستند کارت خادم مسجد داده شود.