اخبار

امام جماعت جدید مسجد حاج حسن منصوب شد +تصاویر

امام جماعت جدید مسجد حاج حسن منصوب شد +تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین خداداده به عنوان امام جماعت جدید مسجد حاج حسن واقع در ناحیه شهید نواب صفوی(ره) تهران معرفی شد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، مراسم تقدیر و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین انصاری و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین خداداده به امامت جماعت مسجد حاج حسن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رضازاده، مدیر انتصابات و شوراهای مرکز با بیان اینکه نماز جماعت هدیه خداوند متعال به مسلمانان است تصریح کرد: در هیچ کدام از ادیان نماز جماعت وجود ندارد.

وی با تشریح برخی از احکام مربوط به برگزاری نماز جماعت در مساجد، بر تبعیت نمازگزارن از امام جماعت تاکید کرد و گفت: برخی از فقها تبعیت در نماز جماعت را اصل دانسته اند.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده همچنین به سخنی از امام حسن مجتبی(ع) اشاره و اظهار کرد: هر کسی وارد مسجد می شود زائر خداوند است لذا فعالان مسجد باید محبت به نماز گزاران را افتخار خود بدانند.

وی عنایت خداوند متعال به کشور و ملت را به برکت مساجد دانست و خاطر نشان کرد: ارزش و ثواب برگزاری نماز جماعت در مسجد با برگزاری نماز در مکان های دیگر حتی در حسینیه ها قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی، مدیر ناحیه شهید نواب صفوی(ره) نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه این منطقه یکی از نقاط مرکزی مومنین در تهران است، مسجد حاج حسن را یکی از مساجد فعال ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با امامت جماعت حجت الاسلام و المسلمین خداداده اقدامات فرهنگی مسجد رونق بیشتری پیدا کند.

در پایان حکم ابلاغی مرکز برای حجت الاسلام و المسلمین خداداده قرائت شد.

 تگ عکس گزارش تصویری

 

 

 

۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۳۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید