اخبار

چهارشنبه ها بروید/ شرح نهج البلاغه در مسجد سرچشمه

چهارشنبه ها بروید/ شرح نهج البلاغه در مسجد سرچشمه
جلسه شرح نهج البلاغه، با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی امشب قبل از نماز مغرب و عشاء، در مسجد شهدای انقلاب اسلامی، برگزار می شود.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، جلسه شرح نهج البلاغه با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی، استاد دانشگاه و عضو حقوقدان شورای نگهبان امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه، قبل از نماز مغرب و عشاء، در مسجد شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود.

دکتر محسن اسماعیلی، دکترای تخصصی خود را در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس گرفته و در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان رتبه نخست و دانشجوی نمونه کشوری برگزیده و معرفی شده است.

وی کتاب ها و مقاله های متعددی را منتشر کرده که از میان آنها «کلیات علوم قرآن» در سال 1374 و «قوه قاهره» در سال 1379 به عنوان کتاب سال معرفی شده است. در همین سال به عنوان پژوهشگر برگزیده و مورد تشویق رئیس جمهور وقت قرار گرفت.

 اسماعیلی در سال 1380 به عضویت شورای نگهبان درآمد و در آن زمان جوان ترین عضو محسوب می شد. درسال 1386 نیز با رای اول مجلس شورای اسلامی و سپس در سال1392با رای بیش از91درصدی نمایندگان ملت این عضویت برای بار سوم تمدید شده است.

علاقه مندان برای حضور در جلسه شرح نهج البلاغه دکتر اسماعیلی، می توانند ساعت 6 بعد از ظهر امروز به مسجد سرچشمه، واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور،  مراجعه کنند.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید