اخبار

امروز بروید/ کرسی تلاوت در مساجد بلال و سرچشمه

امروز بروید/ کرسی تلاوت در مساجد بلال و سرچشمه
مراسم ویژه کرسی تلاوت امروز در مسجد بلال و سرچشمه با حضور دو قاری ممتاز کشوری برگزار می‌شود.
 

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، مهدی عادلی، قاری ممتاز کشور امروز قبل از اذان ظهر در ویژه برنامه کرسی تلاوت در مسجد بلال به تلاوت آیاتی از قرآن خواهد پرداخت.

مهدی عادلی، متولد سال 1357 تهران، نفر اول قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران سال ۸۳ و لیسانس مدیریت صنعتی است.

وی علاوه بر این که مقام های اول در تهران 82و83 را دارد در سال 83 به کسب مقام اول در  مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نائل آمد. وی در برای انجام امر دینی تبلیغات سه بار به کشور ترکیه، یک بار هم به عربستان و لبنان سفر کرده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای شرکت در جلسه قرائت قرآن امروز که با قرائت عادلی صورت می‌گیرد، می‌توانند به مسجد بلال واقع در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان بلال حبشی، مجتمع بلال مراجعه نمایند.

 

کرسی تلاوت قرآن در مسجد سرچشمه با حضور محمد حسین سعیدیان

همچنین امشب بعد از نماز مغرب و عشاء محمد حسین سعیدیان، قاری ممتاز ملی و بین المللی،  در مسجد مجموعه سرچشمه  به قرائت قرآن می پردازد.

محمد حسین سعیدیان، متولد سال ١٣٤٤ و دارای دکترای علوم قرآن و حدیث است. وی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن در سال ١٣٦٦ ایران می باشد و جهت تبلیغ دین مبین اسلام به کشورهای متعددی از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه، سوئیس، اتریش و ... سفر کرده است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در  این مراسم پر فیض به مسجد سرچشمه به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی بروند.

 


۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۴۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید