اخبار

روزهای زوج بروید/ تفسیر قرآن حجت الاسلام اختری در مسجد جامع جمهوری

روزهای زوج بروید/ تفسیر قرآن حجت الاسلام اختری در مسجد جامع جمهوری
به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، جلسه تفسیر ، قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری، روزهای زوج بعد از نماز مغرب عشاء در مسجد جامع جمهوری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، از روحانیون اهل قلمی است که در مجلس ، در کمیسیون اقتصادی و دارایی فعالیت کرد و مدتی هم نایب رئیس کمیسیون فوق بود. پس از پایان کار مجلس اول ، به قضاوت در یکی از شعب دیوان عالی کشور پرداخت.

 سپس از طرف امام به عنوان نماینده  امام در استان سمنان و امام جمعه سمنان منصوب شد. او هم زمان با فعالیت های سیاسی به تدریس در دانشگاه های شهید بهشتی تهران و نیز دانشگاه تهران و دیگر فعالیت های علمی ـ آموزشی پرداخت . درسال  ۱۳۷۹ ش به عضویت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور درآمد و درسال ۱۳۸۰ به امامت جمعه ی شهر ری منصوب شد. در انتخابات ششمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، کاندیدای نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران بزرگ بود که توانست به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین اختری، روزهای زوج بعد از نماز مغرب عشاء در مسجد جامع جمهوری واقع در سه راه جمهوری، جلسه تفسیر قرآن دارد که علاقه مندان می توانند در این مراسم شرکت نمایند.

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۵:۴۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید