اخبار

افتتاح نخستین شبکه نیکوکاری در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان بهمئی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از افتتاح اولین شبکه نیکوکاری مردمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، محمدمحمدی؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از افتتاح اولین شبکه نیکوکاری مردمی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در واگذاری امور و کارهای مربوط به مردم به خود آنان صورت گرفته و کاملا به صورت مردمی اداره می شود.
وی افزود: اجرای این طرح در جهت کمک به توسعه فعالیت کمیته امداد در شناسایی افراد نیازمند و نیز جذب خیرّین و نیکوکاران در حمایت از این افراد تشکیل شده و به مرور در شهرستان گسترش خواهد یافت.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، محمدی اظهار داشت: با تشکیل شبکه نیکوکاری، فعالیت کمیته امداد از تمرکز در محل اداره خارج شده و در تمامی مناطق و محله ها با محوریت مساجد گسترش خواهد یافت.
وی افزود: نخستین شبکه نیکوکاری شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان بهمئی تشکیل شده و توسط امام جمعه شهرستان، خیرّین به صورت داوطلبانه، تحت نظارت کمیته امداد اداره می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی گفت: از جمله اهداف این شبکه می توان به شناسایی افراد نیازمند در هر محله، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین و مؤسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومان و نیازمندان و همچنین طراحی، استقرار و مدیریت شبکه های نیکوکاری با تمرکز بر محله اشاره کرد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۳۵
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید