اخبار

همایش« آرامش مهتاب» در کانون مسجد باب الحوائج یزد

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج یزد، از برگزاری همایش آرامش مهتاب همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در این کانون خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، رضیه باقری؛ مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن از برگزاری همایش آرمش بهاری در این کانون خبر داد و گفت: این همایش با محوریت نقش زن در خانواده و جامعه از دیدگاه حضرت زهرا(س) و با سخنرانی استاد آبایی از اساتید مطرح حوزه مشاوره و خانواده استان برگزار می شود.
وی زمان برگزاری این همایش را جمعه 29 فروردین اعلام کرد و افزود: همایش آرامش مهتاب از ساعت 9 صبح آغاز و پس از سخنرانی مراسم مولودی خوانی ویژه بانوان برگزار می شود.
وی برگزاری گفتمان خانواده و سلامت روان زنان را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت روز زن دانست و افزود: این گفتمان چهارشنبه 27 اردیبهشت با سخنرانی خانم منتظری برگزار می شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد، از اجرای همایش راهپیمایی روز زن توسط بانوان این کانون خبر داد و اظهار داشت: این همایش پنجشنبه (4 اردیبهشت) از مسجد باب الحوائج به سمت پارک بزرگ شهر برگزار می شود.
وی افزود: راه اندازی تیم تنیس بانوان کانون یکی دیگر از فعالیت های هفته بزرگداشت زن در این کانون است.

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۵۹
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید