اخبار

ساخت ۴۰۰ مسجد در دستور کار شهرداری تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از تشکیل کارگروه برای پیگیری مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی خبر داد و گفت: در راستای فعالیت های فرهنگی دینی ساخت ۴۰۰ مسجد در دستور کار است.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروهی در شورای اسلامی شهر تهران برای پی گیری مطالبات فرهنگی رهبری خبر داد و گفت: در رابطه با نام گذاری سال و با هدف لبیک به فرامین رهبری این کارگروه در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران برای پیگیری مطالبات فرهنگی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این کارگروه متشکل از اعضای فراکسیون، فرهیختگان و اساتید دانشگاه و اعضای شورای اسلامی شهر تهران است، بیان کرد: بحث فرهنگ، بحث گسترده ای است که باید در این زمینه مسئولی واحدی باشد تا همه سازمان ها، نهادها و دستگاه های متولی مساجد را با هم هماهنگ کند.
وی نقش مساجد را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: مساجد و ائمه جماعات باید در تبیین فرهنگ عمومی و دینی به جامعه، شهروندان و مردم تلاش کنند که در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری از سوی شورای اسلامی شهر تهران اقداماتی در دستور کار است.
رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ساخت کتابخانه در مسجد و ساخت ورزشگاه و مراکز هنری و آموزشی را از جمله اقداماتی نام برد که در دستور کار قرار گرفته است و تصریح کرد: در این راستا ساخت 400 مسجد محله ای در مناطقی کهمسجد وجود ندارد در دستور کار قرار گرفته است.

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۲۲:۲۱
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید