اخبار

جشن ولادت حضرت فاطمه(س) در مساجد و مراکز اسلامی آمریکای لاتین

مراسم جشن و شادی به مناسبت ولادت حضرت فاظمه زهرا(س) و روز زن در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، ویژه برنامه هایی به این مناسبت در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین برگزار شد.
شیعیان بوینس آیرس آرژانتین، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را در مسجد التوحید با حضور مشتاقان و علاقمندان به ساحت مقدس این بانوی بزرگ بشریت برگزار کردند.
اردتمندان به مکتب اهل بیت (ع) شهرهای بزرگ برزیل همانند برازیلیا و سائوپائولو نیز مراسمی به همین مناسب با حضور ایرانیان، لبنانی ها، افغانی ها و مردم بومی این کشور برگزار کردند. در این مراسم سخنرانان به زبان پرتغالی به بیان جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.
شیعیان بوگوتا پاتخت کلمبیا نیز در این روز از مقام زن تجلیل و مبلغان شریعت اسلامی در این کشور به زبان های اسپانیولی، عربی و فارسی با بیان زندگانی حضرت زهرا (س)، تفاوت زن مسلمانان و غیر مسلمانان را برای حاضران بیان کردند.
در بسیاری از مساجد و مراکز اسلامی کشورهای آمریکای لاتین همانند مکزیک، نیکاراگوئه، اروگوئه، شیلی، اکوادور، پرو، کوبا، ونزوئلا، بولیوی، هائیتی و پاناما مراسم هایی برای بزرگداشت حضرت فاطمه (ص) و روز زن برگزار شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۵:۴۸
رسا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید