اخبار

ساده زیستی هیات امنا برای جذب نمازگزار در مساجد مهم است

جلسه هم اندیشی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدان جهت بررسی راهکارهای عملیاتی کردن پیام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در جلسه هم اندیشی کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدان افزود: موفقیت در امور فرهنگی و هنری به امکانات و هزینه مالی بستگی ندارد بلکه مدیریت می خواهد. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ساده زیستی و اخلاق هیات امنا برای جذب نمازگزار در مساجد مهم است، به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برای عملی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری باید یک اتاق فکر تشکیل شود. 
میر، یکی از اساتید دانشگاه تهران، در ادامه این نشست صمیمی به نقش اصلی امام جماعت مسجد برای جذب نمازگزاران در مساجد اشاره کرد و یاد آور شد: کمبود روحانی یکی از مشکلاتی است که مساجد استان با آن روبه رو هستند. 
این استاد دانشگاه، تصریح کرد: همگان در جذب نمازگزاران به مساجد تکلیف داریم و باید به وظیفه خودمان نسبت به مساجد عمل کنیم. 
آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نمایش دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، معرفی کانون های برتر فرهنگی و هنر، برگزاری مستمر فعالیت های فرهنگی، ارتقای توان اقتصادی کانون های فرهنگی و هنری برای انجام فعالیت ها از جمله درخواست های بود که از سوی حاضرین در جلسه مطرح شد.

۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۶:۴۱
ایسنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید