اخبار

افتتاح مرکز نیکوکاری محله در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دهدشت

مراکز نیکوکاری محله به محوریت مساجد امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه الزهرا(س) دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد امام خمینی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان در مسجد امیرالمؤمنین (ع) دهدشت گشایش یافت.
عنایت رحیمی نیا در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری در مسجد امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: مراکز نیکوکاری در جهت انسجام میان مردم طراحی شده است و به محوریت مساجد فعالیت خواهند داشت.
مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح مساجد و در محلات می تواند روح حماسی را زنده کند، افزود: با توجه به محوریت مساجد این مراکز می تواند هدایت اسلامی را ارتقا و همدردی عمومی را گسترش دهد.
رحیمی نیا با اشاره به تغییر سیاست کمیته امداد از نگاه حمایتی به توانمندسازی خانواده ها، تصریح کرد: ساختار سازمانی این نهاد حمایتی چند سال اخیر از لحاظ عملکردی و ساختاری دچار تحول شده است و واگذاری امور به مردم مورد اعتماد و هیئت امنای مساجد بر همین اساس صورت می گیرد.
این مسئول هیئت امنای مساجد را به لحاظ ارتباط با مردم و مورد اعتماد بودن دلیل انتخاب مراکز نیکوکاری عنوان و خاطرنشان کرد: هر مسجد حوزه شناسایی افراد دارای تمکن مالی و نیز شناسایی نیازمندان و مستمندان است.
به گفته رحیمی نیا خدمات کمیته امداد در حوزه نیکوکاری به این مراکز واگذار خواهد شد.
مدیر کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه افراد مورد اعتماد و اعضای هیئت عامل متشکل از امام جماعت، هیئت امنای مسجد و معتمدین محله است، تصریح کرد: فعالیت دفاتر نیکوکاری به محوریت مساجد توسط هیئت عامل مدیریت می شود و یک نفر از کارکنان کمیته امداد شهرستان به عنوان نایب رئیس این هیئت نظارت می کند.
رحیمی نیا در ادامه اضافه کرد: بنا داریم در مساجدی از شهرستان که امکانات راه اندازی مراکز نیکوکاری را داشته باشند خدمات مورد نظر را ارائه دهیم.
به گزارش فارس مرکز نیکوکاری به محوریت مسجد فاطمه الزهرا(س) دهدشت نیز امروز افتتاح شد.

۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ۱۶:۴۵
فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید