اخبار

کانون های مساجد،بستری برای انجام فعالیت جهادی

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون های مساجد را بستری برای انجام فعالیت جهادی عنوان کرد.

به گزارش پرتال مرکز امور مساجد، حجت الاسلام مراد یوسفی؛ مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون تخصصی باید در کنار فعالیت های عمومی خود در یک رشته خاص نیازهای کانون های شهر، منطقه و استان خود را پاسخگو باشد.
وی افزود: فعالیت های کانون های مساجد جهاد فرهنگی است و مدیران این کانون ها به مسیر انتخابی خود امیدوار باشند.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مرور اهداف انقلاب اسلامی نشان می دهد که بسیاری از نهادها از درون این انقلاب جوشیده اند که مبنای تشکیل آن ها عقل علم بوده و از آن جمله می توان جهاد دانشگاهی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و در مرحله بعدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را نام برد.
حجت الاسلام یوسفی اظهار داشت: کانون های مساجد به عنوان ظرفیتی است که باید با همبستگی با دیگر نهادهایمسجدی، جایگاه خود را در مساجد پیدا کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: مسجد یکی از مراکز دینی است که نقش موثری در فرهنگ مسلمانان داشته و علاقه ایرانی ها بهمسجد موجب شده است که مسجد نقش مهمی در زندگی مردم به ویژه در مسائل فرهنگی داشته باشد.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون های مساجد ظرفیتی است که باید با همبستگی با دیگر نهادهای مسجدی،جایگاه خود را در مساجد پیدا کنند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۱:۵۳
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید