اخبار

انتصاب حجت الاسلام موسوی به امامت جماعت مسجد حضرت علی اکبر(ع)+ تصاویر

انتصاب حجت الاسلام موسوی به امامت جماعت مسجد حضرت علی اکبر(ع)+ تصاویر
مراسم تکریم امام جماعت سابق و انتصاب امام جماعت جدید مسجد حضرت علی اکبر(ع) تهران با حضور مسئولین مرکز و جمع کثیری از نمازگزاران برگزار شد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین رضازاده خویی مدیر انتصابات و شوراهای مرکز در این مراسم نام گذاری این مسجد به نام حضرت علی اکبر(ع) را مبارک دانست و پیرامون اهمیت نماز جماعت در مسجد نکاتی را بیان کرد.

وی اظهار کرد: نماز جماعت عالی ترین راه ارتباط انسان با خداوند و هدیه خداوند به پیامبر اسلام و امت اسلامی است چرا که قبل از پیامبر اسلام هر چند نماز بوده است اما نماز جماعت توصیه نشده است.

مدیر انتصابات و شوراهای مرکز رسیدگی به امور مساجد، با توصیه نمازگزارن به رعایت نظم و ترتیب در برگزاری نماز جماعت در مسجد خاطراتی را از حجت الاسلام و المسلمین میرباقری و دیگر ائمه جماعتی که سالها در این مسجد حضور داشتند، بیان کرد و با معرفی رسمی حجت الاسلام و المسلمین موسوی به عنوان امام جماعت مسجد حضرت علی اکبر(ع) ابراز امیدواری کرد این مسجد همچون گذشته پر رونق باشد.

وی با اشاره به برکات ماه رجب، گفت: این ماه از برکت فوق العاده ای برخوردار است و مناسبت های زیادی در این ماه وجود دارد. رجب یکی از ماه هایی است که گرفتن روزه در آن بسیار سفارش شده است. بنابر روایت وقتی ماه رجب فرا می رسید پیامبر(ص) هر شب را تا صبح به عبادت می گذراند و یکی دیگر از اعمال سفارش شده قرائت قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده خویی با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد با دستور مقام معظم رهبری تاسیس شده است، جایگاه امام جماعت را پر اهمیت قلمداد کرد و افزود: همه خدمتگذاران مسجد باید تحت مدیریت امام جماعت فعالیت کنند.

وی با اشاره به لزوم پذیرایی هر چه بهتر از نمازگزاران بر اهمیت اقامه سه وعده نماز جماعت در مسجد تاکید کرد و ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین موسوی نژاد، امام جماعت قبلی ابراز امیدواری کرد این مسجد هم مانند همه مساجد منشا خیر و برکات زیادی باشد و در جهت نشر فرهنگ ائمه گام بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نژاد، امام جماعت سابق مسجد حضرت علی اکبر(ع) نیز در ادامه این مراسم با تشکر از زحمات هیئت امنا، مسئولین مرکز رسیدگی به امور مساجد و خادمین مسجد ابراز امیدواری کرد در آینده این مسجد با تلاش حجت الاسلام و المسلمین موسوی قدم های فرهنگی مثمر ثمری را در این منطقه بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، امام جماعت جدید نیز از زحمات امام جماعت قبلی تشکر کرد و فعالیت های وی به خصوص  اقدامات موثر در زمینه مدیریت مسجد را ارزنده دانست.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین معراجی، مدیر مساجد ناحیه در سخنان کوتاهی ضمن گرامی داشت مقام شهید مطهری و تبریک فرارسیدن ایام رجب، حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی را قرائت نمود.

تگ عکس  گزارش تصویری

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۵۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید