اخبار

انتصاب امام جماعت جدید مسجد حضرت ولی عصر(عج)+ تصاویر

انتصاب امام جماعت جدید مسجد حضرت ولی عصر(عج)+ تصاویر
امام جماعت جدید مسجد صاحب الزمان(عج) طح حکمی از جانب رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد منصوب شد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، مراسم تکریم از حجت الاسلام و المسلمین حسنی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین سمیعی، به عنوان امام جماعت مسجد صاحب الزمان(ع) با حضور نمازگزاران و مسئولین مرکز در این مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده خویی، مدیر انتصابات و شوراها ضمن تبریک ایام رجب، با تشریح برخی از احکام مربوط به نماز جماعت بر تبعیت نمازگزاران از امام تاکید نمود.

وی با تشکر از زحمات مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی، انتصاب جدید در این مسجد را تبریک گفت و زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسنی را موجب رونق و اتحاد و انسجام متولیان مسجد عنوان کرد.

مدیر انتصابات و شوراهای مرکز با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد به دستور مقام معظم رهبری تاسیس شده است، خاطر نشان کرد: بنابر دستورات ایشان امام جماعت مدیر طبیعی مسجد است و باید نقش پدری را ایفا کند و با انس گرفتن با همه نمازگزاران امور مسجد را پیش ببرد.

وی با توصیه نمازگزاران به مطرح کردن مشکلات دینی خود با امام جماعت، بیان احکام را از وظایف روحانیون در مسجد دانست و با تاکید بر احیای سنت بیان مسائل شرعی گفت: مرکز در همین زمینه کرسی احکام در مساجد تهران را راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده خویی با هشدار نسبت به شبهاتی که وهابیون رواج داده اند نمازگزاران را به مطالعه در باب انحرافات گروه های ضاله سفارش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحد، مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین اسدی در دوره قبلی، همدلی و همکاری متولیان مسجد صاحب الزمان(عج) را مبارک دانست و توصیه هایی را پیرامون اداره امور مسجد یاداور شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی نیز در این مراسم از زحمات هیئت امنا و دیگر مسئولین مسجد در دوره اخیر تشکر کرد و برای امام جماعت جدید آرزوی توفیق نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعی امام جماعت جدید نیز طی سخنانی با بیان اینکه مسجد صرفا عبادتگاه نیست ابراز امیدواری کرد این مسجد جایگاه واقعی خود را بیابد.
در این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سمیعی توسط مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی (ره) قرائت شد.

 

تگ عکس گزارش تصویری

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید