اخبار

ناحیه شهید باهنر/ سخنرانی آیت الله فاطمی نیا در مسجد جامع ازگل

ناحیه شهید باهنر/ سخنرانی آیت الله فاطمی نیا در مسجد جامع ازگل
مسجد جامع ازگل دردهه اول ماه مبارک رمضان میزبان آیت الله فاطمی نیا بود که سخنرانی ها با استقبال گسترده جوانان روبرو شده.

  به گزارش محراب(پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد)، آیت الله فاطمی نیا در سخنرانی خود در مسجد ازگل گفت:  ما برای رسیدن به کمالات و برای اینکه اخلاقیات بد در ما ریشه نکند و مانند درختی تنومند نشود باید در آن حالات توقف نکنیم، مثلا از گمان و سوء ظن های بد در امان باشیم.

آیت الله فاطمی نیا در ادامه افزود: خداوند متعال ما را از توقف در اخلاقیات زشت نهی کرده است و ما هم باید تلاش خود را بکنیم تا به این حالات مبتلا نشویم. به عنوان مثال شما موقع افطار کسی را می بینید که خیلی سر حال است و سریع به خودتان می گویید که این چون سر حال است پس روزه نگرفته است، این نوع تفکر کاملا اشتباه است و باعث انحراف شما می شود یا مثلا کسی می خواهد دختر شوهر بدهد نگاه می کند به نمرات پسر مقابل، این هم کاملا اشتباه است و ملاک اصلی نیست.

وی در پایان با بیان این که نباید با حسد زندگی کرد خاطر نشان کرد: نباید اجازه تأثیر گذاری به حسد داد یعنی اینکه نباید به حسد پروبال بدهیم و آن را بزرگ کنیم و اصلا نباید در مورد حسادت هم فکر کرد چون که ممکن است حسد بر مقدرات اثر کند و زندگی دیگران را از بین ببرد.


۲۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید