اخبار

ناحیه شهید مدنی/ امام جماعت مسجد امام حسین (ع) منصوب شد

ناحیه شهید مدنی/ امام جماعت مسجد امام حسین (ع) منصوب شد
مراسم انتصاب امام جماعت مسجد امام حسین(ع) واقع در باقر آباد قرچک با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر ناحیه شهید مدنی، و فرماندهی انتظامی برگزار شد.

 به گزارش محراب(پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد) مراسم انتصاب امام جماعت مسجد امام حسین(ع) واقع در باقر آباد قرچک، با حضور حجج اسلام اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک، ساورعلیا، مدیر ناحیه شهید مدنی ، فرماندهی انتظامی شهرستان و دیگر مسئولان و اقشار مردم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدا امام جماعت حجت السلام و المسلمین ظفری، امام جماعت جدید مسجد امام حسین (ع) ضمن عرض خیر مقدم به حاضران،  گزارش اجمالی از برنامه های پیشنهادی خود ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد و مدیرت جهادی، مباحثی ارزنده بیان کرد و مهمترین فعالیت فرهنگی را جذب نوجوانان و جوانان به مسجد دانست.

سپس حجت الاسلام والمسلمین ساورعلیا، مدیر ناحیه در خصوص شرح وظائف و ائمه جماعت و امناء و خدام توضیحاتی ارائه کرد و در پایان ضمن قرائت متن، حکم به دست امام جمعه شهرستان، تقدیم حجت الاسلام والمسلمین ظفری، امام جماعت مسجد شد.

 
۲۵ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید