اخبار

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین کمالی اردکانی به امامت مسجد امام حسن مجتبی (ع) یافت آباد

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین کمالی اردکانی به امامت مسجد امام حسن مجتبی (ع) یافت آباد
مراسم تکریم و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین خضری و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین کمالی اردکانی به عنوان امام جماعت جدید مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در یافت آباد برگزار شد.

به گزارش محراب (پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد) حجت الاسلام و المسلمین موحد مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در این مراسم ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین خضری در دوران امامت جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)، ابراز امیدواری کرد این مسجد در دوران امام جماعت جدید آباد تر از گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده خویی، مدیر انتصابات و شوراهای مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در این مراسم ضمن تاکید بر بهره مندی از ماه مبارک رمضان، به بیان احکامی درباره روزه به خصوص احکام مخصوص کودکان و نوجوانان پرداخت.

وی از زحمات مسئولین ناحیه مصطفی خمینی تشکر کرد و با بیان فلسفه تاسیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش ائمه جماعات در مساجد اشاره کرد و گفت: از نظر ایشان امام جماعت مدیر طبیعی مسجد است و در نتیجه باید همه متولیان مسجد زیر نظر امام جماعت فعالیت کنند.

حجت الاسلام و المسلین اردکانی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد مرکز رسیدگی به امور مساجد، به مهمانان حاضر در مسجد خوش آمد گفت و با تکریم فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین خضری ابراز امیدواری کرد با همت نمازگزاران و دست اندرکاران مسجد فعالیت های فرهنگی و مذهبی پیگیری و مسجد در مسیر آبادانی قرار گیرد.

در پایان حکم انتصاب مرکز رسیدگی به امور مساجد  برای حجت الاسلام و المسلمین اردکانی توسط مدیر ناحیه مصطفی خمینی قرائت شد.

 گزارش تصویری

۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید