اخبار

دعوت ستاد عالی کانون های مساجد برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ستاد عالی کانون های مساجد کشور از آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد به نقل از اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر قدس، این غده سرطانی در منطقه که با حمایت های آمریکای جنایتکار و هم دستانشان در منطقه به رقص خون می پردازند آگاه باشند که ایران اسلامی تمام نفرت خود را در مشت هایی گره کرده در روز جمعه نشان خواهند داد.

 

در ادامه این بیانیه با اشاره به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وحدت مسلمین جهان علیه اسراییل می خوانیم: امام خمینی(ره) آن حکیم فرزانه چه زیبا فرمود که: دولت های عالَم بدانند اسلام شکست بردار نیست. اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک باید غلبه کند. دین باید دین الهی باشد، اسلام دین خداست؛ و باید در همه اقطار، اسلام پیشروی کند. روز قدس، اعلام یک چنین مطلبی است.

 

ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان این بیانیه اعلام کرده است که اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و با تاسی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) که اساسی ترین مساله جهان اسلام را مساله فلسطین می دانند؛ حضوری پررنگ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت و از عموم ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی نیز دعوت کرده است پرشورتر از سالهای گذشته با حضور در این مراسم، حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه وانزجار خود را از جنایات مستکبرین جهان به ویژه اسراییل غاصب به گوش جهانیان برسانند.

۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۲۸
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید