اخبار

اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های مساجد طارم

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون های مساجد طارم در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: طرح اوقات فراغت در 23 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان طارم برگزار می شود.


وی با اشاره به اهداف برگزاری دوره های آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت در کانون ها ادامه داد: دوره های آموزش قرآن کریم در رشته های قرائت و تفسیر و دوره های آموزش احکام و نماز از اهم این برنامه هاست.


به گفته مقدمی، دوره های هنری در رشته های طراحی، خوشنویسی، کامپیوتر، گلدوزی، بازیگری، طرح اندیشه های آسمانی و طرح قرآنی 1448 در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می شود.


این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مستقر در سطح شهرستان با همکاری هئیت امنای مساجد، طرح جمع خوانی قرآن کریم را به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می کند.


مقدمی هدف از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت را گامی مثبت در جهت ارتقاء سطح فرهنگی و هنری شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: این دوره ها می تواند زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و غنی سازی اوقات فراغت این قشر و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان را فراهم سازد.


وی در پایان به برگزاری مراسم شب های قدر در کانون ها و مراسم شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی (ع) به عنوان الگوی اجتماعی واخلاقی و سیاسی می تواند در تمام ادوار تاریخ برای رسیدن به قله سعادت و خوشبختی و رسیدن به مقام قرب الهی باشد.

۴ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید