اخبار

ناحیه شهید دستغیب/ حضور مردم اسلامشهر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

ناحیه شهید دستغیب/ حضور مردم اسلامشهر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین
مردم فهیم و شهید پرور اسلامشهربار دیگر حماسه آفریدند و با حضور پرشور خود در آزمون همبستگی و حمایت از مظلومین عالم سر بلند بیرون آمدند.

به گزارش خبر نگار محراب(پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد) مردم فهیم و شهید پرور اسلامشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور پرشور خود در آزمون همبستگی و حمایت از مظلومین عالم سر بلند بیرون آمدند و در راهپیمائی روز قدس با تاکید بر اندیشه های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) ، در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه ، در حالی که با سکوت دولت ها و مجامع بین المللی رژیم جنایتکار صهیونیستی از این غفلت استفاده وبر کشتار زنان ، کودکان و غیر نظامیان می افزاید ، مشت آهنین خود را در روز جهانی قدس بر پیکر صهیونیسم غاصب و استکبار جهانی فرود آوردند .

این راهپیمائی در مسیر های اعلام شده راس ساعت ١١ از مقابل دفتر امام جمعه شهرستان شروع و در ادامه با پیوستن سیل جمعیت مردمی به طرف مصلی شهرستان ادامه یافت .

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین اکرمی، ریاست شورای فرهنگی و مشاور عالی نهاد ریاست جمهوری در امور روحانیت ، به سخنرانی در مورد اهمیت بزرگداشت روز قدس و سخنان رهبری در خصوص برگزاری رفراندم برای روشن شدن وضعیت مردم فلسطین پرداختند .

۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۳۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید