اخبار

اهداف و شرایط شرکت در جشنواره ی مسجد در قاب هنر و رسانه اعلام شد + نحوه ارسال آثار

اهداف و شرایط شرکت در جشنواره ی مسجد در قاب هنر و رسانه اعلام شد + نحوه ارسال آثار
شرایط پذیرش و نحوه ارسال آثار به اولین جشنواره ی مسجد در قاب هنر و رسانه، ویژه ی اصحاب قلم، خبرنگاران، هنرمندان و سایر فعالان و علاقه مندان حوزه ی مسجد اعلام شد.

مهدی صفایی، مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در گفتگو با محراب (پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، در خصوص اولین جشنواره مسجد در قاب هنر و رسانه گفت: این جشنواره به صورت تخصصی برای اصحاب قلم، خبرنگاران، هنرمندان و سایر فعالان و علاقه مندان حوزه مسجد برگزار می شود.

وی در ادامه؛ با بیان این که شناسایی و ارزیابی آثار فاخر با محوریت مساجد و جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با مساجد از اهداف این جشنواره است، خاطرنشان کرد: بخشی از اهداف این جشنواره شناسایی و بهره برداری از محصولات و محتوای تولید شده رسانه ها به صورت سالانه، شناسایی، معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار فاخر رسانه ای، گسترش ارتقاء کیفیت محتویات رسانه ای در ارتباط با موضوع مسجد و هم چنین افزایش انگیزه فعالان رسانه ای برای ترویج، پوشش و انعکاس مطلوب موضوعات مرتبط با مساجد است.

مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در خصوص محورهای این جشنواره اظهار کرد: جشنواره مسجد در قاب هنر  سه محور کلی(فرمی- محتوایی) خواهد داشت که محور اول شامل عکس، فیلم خبری، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر، محور دوم شامل خبر، مصاحبه و گزارش در قالب های صوتی، تصویری و مکتوب و  محور سوم به مقالات در این زمینه اختصاص خواهد یافت.

وی با تأکید بر این که موضوعات باید بر جلوه های ارتباط خانواده، مسجد و انس کودکان و نوجوانان با مساجد متمرکز باشد گفت: موضوعات باید معطوف به سه حوزه  ی کارکردهای مسجد، خدمت به مسجد و حضور در مسجد باشد و فقط آثار و تولیداتی که در رسانه های مکتوب، الکترونیک و رسانه ملی منتشر و یا پخش شده اند، مورد پذیرش دبیرخانه دائمی جشنواره می باشند.

صفایی در خصوص زمان و روش ارسال آثار خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه سال جاری به یکی از دو روش االکترونیکی از طریق لینک فعال شده به نشانی masjed.ir و ارسال به صندوق پستی 479-13145 اقدام نمایند.

وی در پایان در خصوص جوایز جشنواره بیان کرد: در هر عنوان به رتبه اول دو سکه بهار آزادی، رتبه دوم یک سکه بهار آزادی، رتبه سوم نیم سکه، رتبه چهارم ربع سکه بهار آزادی و نفرات پنجم تا دهم هدایای فرهنگی اعطاء می شود و به همه ی نفرات برتر لوح تقدیر نیز  تقدیم می گردد.

 

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۰

اظهار نظر

علی محبی
۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
56

اقا پس تکلیف این جشنواره چی شد اختامیه اش کی هست ما همچنان منتظریم

کریمی
۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
10

نتایج جشنواره چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید