اخبار

محکومیت حمله «داعش» به مساجد و مراقد انبیای الهی

محکومیت حمله «داعش» به مساجد و مراقد انبیای الهی
رئیس دیوان وقف شیعی عراق در بیانیه ای حمله تروریستهای«داعش» به مساجد و مراقد انبیای الهی را محکوم کرد.

به گزارش منابع عربی،  سید صالح الحیدری، رئیس دیوان وقف شیعی در بیانیه ای حمله تروریستهای داعش به مراقد انبیا، مساجد و کلیساها را در نینوا محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دست تروریستهای جنایتکار که به خون فرزندان این ملت آغشته شده بود، این بار مقدسات اسلامی، مساجد و مراقد انبیای الهی را نشانه رفته است و سعی در تخریب چهره اسلام را دارد و به مراقد یونس، دانیال و جرجیس حمله می کند.

در ادامه بیانیه آمده است: دیوان واقف شیعی این جنایت آشکار را محکوم می کند و به افراد و گروههایی که پشت تروریستها ایستاده اند هشدار می دهد تا باعث ایجاد فتنه طائفه ای در منطقه نشوند، زیرا تروریستها به فکر ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان ملتهای اسلامی و قتل و اخراج اقلیتهای دینی هستند.

دیوان وقف شیعی در این بیانیه همچنین آورده است: ما از ملت عراق و تمامی نیروهای ملی مخلص می خواهیم تا در مقابله با این چالش بزرگ مسئولیت پذیر باشند و در دام شیطانی تروریستها نیفتند.

در ادامه بیانیه آمده است: از دولت عراق، سازمان ملل و اتحادیه کشورهای عربی و سازمان یونسکو می خواهیم تا از میراث باستانی عراق و مراقد انبیای الهی در نینوا حمایت کند.

۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید