اخبار

استقرار ۳۸ هزار پایگاه مساجد،مصلاها و مراکز امداد برای جمع آوری فطریه

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از استقرار ۳۸ هزار پایگاه برای جمع آوری فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد در پایگاه های این نهاد، مصلاهای برگزاری نماز عید و ۲۳ هزار مسجد خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، عباس دارائی، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از پخش زنده برنامه تلویزیونی جشن رمضان به مناسبت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد همزمان با روز عید سعید فطر از شبکه پج سیما در محل جشن رمضان واقع در خیابان سوهانک از ساعت 9 صبح تا 12 خبر داد و گفت: پایگاه ویژه کمک به زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی از ساعت 9صبح در سوهانک استقرار یافته است و کمک های نقدی مردم خیر و سخاوتمند کشورمان را جمع آوری می کند.
وی یادآور شد: علاوه بر پایگاه های ویژه کمک به زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شماره حساب جاری0102580258006 و شماره حساب 4 رقمی 6666 بانک ملی شعبه کمیته امداد کد526 به این امر اختصاص یافته است.
عضو شورای معاونان کمیته امداد امام(ره) با بیان اینکه اکنون 26 هزار خانواده دارای سرپرست زندانی نیازمند تحت پوشش این نهاد قرار دارند،یادآور شد:این خانوارها 75 هزار عائله دارند که از حمایتهای این نهاد بهره مند هستند.
دارائی خاطر نشان کرد: سال گذشته، بیش از 270نفر از زندانیان نیازمند با برگزاری جشن گلریزان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
آمادگی پایگاههای کمیته امداد امام(ره) برای جمع آوری فطریه و کفاره 
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از استقرار 38 هزار پایگاه برای جمع آوری فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد در پایگاههای این نهاد،مصلاهای برگزاری نماز عید و 23 هزار مسجدی که در طرح مرکز نیکوکاری ومسجد محوری با کمیته امداد امام(ره) همکاری می کنند، خبر داد.
وی ادامه داد: این وجوه بعد از جمع آوری با توجه به الزام شرعی در رساندن فوری آن به نیازمندان، به سرعت و با توجه به اولویت در میان مددجویان و نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود که در سال گذشته مبلغ جمع آوری شده از این محل 70 میلیارد تومان بوده است که میان مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۴۳
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید