اخبار

قرائت دعای ندبه همزمان با عید فطر در مسجد جمکران

در آستانه عید سعید فطر، نوای دعای ندبه در فراغ امام زمان(عج) و دعای توسل به اهل بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران طنین انداز می شود.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت و گو محور «سلام زائر» روز عید سعید فطر قبل از نمازهای ظهر و مغرب با حضور کارشناسان مهدویت برگزار می شود.
مراسم قرائت دعای توسل از ساعت ۲۱ با بیان احکام توسط حجت السلام افتخاری آغاز می شود. پس از آن حجت الاسلام گنجی سخنرانی خواهند کرد و دعای پرفیض توسل نیز در ساعت ۲۲ توسط آقای عباس حیدرزاده قرائت می شود. 
مراسم قرائت دعای کمیل این هفته از ساعت ۲۱ با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. پس از آن حجت الاسلام ظهیری سخنرانی خواهند کرد و دعای پر فیض کمیل توسط آقای رضا ایزدی قرائت می شود.
همجنین مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه نیز از ساعت ۶ صبح روز جمعه با قرائت دعای عهد آغاز می شود. حجت الاسلام ظهیری در ساعت ۶:۱۵ سخنرانی خواهند کرد و دعای ندبه نیز توسط آقای غلامرضازاده در ساعت ۷ قرائت می شود.
بر اساس این گزارش مراسم قرائت دعای سمات از ساعت ۱۹ با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام میرشفیعی خواهند بود و دعای سمات در ساعت ۱۹:۴۵ توسط آقای عباس محمدی پور قرائت می شود.

۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۸:۴۸
قم نیوز |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید