اخبار

ناحیه شیخ کلینی/ برگزاری جلسه هماهنگی عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

ناحیه شیخ کلینی/  برگزاری جلسه هماهنگی عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)
جلسه بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) با حضور مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شیخ کلینی و مسئولین فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، جلسه بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) با حضور مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شیخ کلینی و مسئولین فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر گردید که دسته های عزاداری از مساجد به همراه ائمه محترم جماعات به سمت محل برگزاری نماز جمعه حرکت کنند و ضمن عزاداری ای با شکوه در مراسم شهادت امام صادق(ع) و شرکت در نماز جمعه، از عزاداران به صرف نهار پذیرای شود.

 

نشست با مسئول کمیته زکات شهرستان

حجت السلام والمسلمین حسینی، مدیر ناحیه شیخ کلینی طی نشستی با حجت الاسلام والمسلمین عبدی نسب، مسئول کمیته زکات شهرستان پاکدشت، در ارتباط با فرهنگ سازی پرداخت زکات و حل مشکلات معیشتی محرومین از طریق جمع آوری و توزیع دقیق آن و نظارت ائمه محترم جماعات مساجد بر این مسئله ، بحث و تبادل نظر کرد.

نشست با مسئول کمیته زکات شهرستان 

توزیع ونصب بنرهای روز جهانی مسجد در سطح شهرستان پاکدشت

به مناسبت روز جهانی مسجد، بنرهای تبلیغاتی این روز در سطح ناحیه شیخ کلینی توزیع شد و روابط عمومی شهرداری پاکدشت و شریف آباد، بنرها را در 30 نقطه اصلی شهر شامل معابر، مراکز علمی و  میادین اصلی شهرستان، نصب کرده است.

دیدار با نماز گزاران مسجد جامع خاتون آباد

به گزارش محراب، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مدیر ناحیه شیخ کلینی شهرستان پاکدشت، با نماز گزاران مسجد جامع خاتون آباد، دیدار کرد. وی ضمن شرکت در نماز جماعت، بعد از نماز در خصوص نقش مسجد در ارتقاع سطح فرهنگی محل و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و لزوم حفظ وحدت و دوری از تشتت و اختلاف سخنرانی کرد.

دیدار با نماز گزاران مسجد جامع خاتون آباد

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید