اخبار

ناحیه شهید مطهری/ برنامه های شورای فرهنگی مسجد حجت (عج)

ناحیه شهید مطهری/ برنامه های شورای فرهنگی مسجد حجت (عج)
دیروز بعد از نماز مغرب و عشا، جلسه شورای فرهنگی مسجد حجت (ع)، با حضور اعضاء شوراء، با مباحث و موضوعات خاص و با اهمیت تشکیل شد.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، حجت الاسلام و المسلمین امام موسوی، امام جماعت مسجد حجت (عج) واقع در خیابان زرگنده، محله شهید آباد، از تشکیل جلسه شورای فرهنگی، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اعضاء شوراء، با مباحث و موضوعات خاص و با اهمیت خبر داد.

وی ادامه داد: در این جلسه به برگزاری جشن تکلیف دختران محله به صورت ویژه در روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و تقدیر از مادران و بانوان سالخورده و سالمند که با سختی و مشقت در نماز جماعت شرکت می کنند، اشار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امام موسوی، ادامه داد: دیدار با آقایان و خانم هایی که به علت شرایط جسمی قادر به آمدن به مسجد نیستند، سخنرانی کوتاه مابین نماز در مورد مسائل روز اجتماعی، آگاهی بخشی به خانواده ها و نمازگزاران از موارد شرعی و احکام، مانند نگه داشتن حرمت مسجد، راه اندازی کاروان های زیارتی و تشویق نوجوانان و کودکان برای حضور در مسجد، از دیگر برنامه های شورای فرهنگی مسجد حجت (عج) است.


۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید