اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ برگزاری یادواره شهدای مسجد ولیعصر (عج) شهر آبسرد

ناحیه علامه طباطبایی/ برگزاری یادواره شهدای مسجد ولیعصر (عج) شهر آبسرد
یادواره شهدای مسجد ولیعصر(عج) همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.
به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، یادواره شهدای مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهر آبسرد همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی با بیان این مطلب افزود: اولین یادواره شهدای منطقه آبسرد ،کیلان و وادان سال گذشته در مسجد امام حسین (ع) روستای وادان برگزار شد که امسال دومین سال آن انشالله همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) در شهر آبسرد و در مسجد ولیعصر(عج) برپا می گردد.

وی در ادامه افزود : این مراسم در روز پنجشنبه ٥/٣٠ بعد از نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشوربرگزار می گردد.

لازم به ذکر است آدرس مسجد ولیعصر(عج) روستای آبسرد برای استفاده علاقمندان از این مراسم بدین شرح می باشد : آبسرد-مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج)

اهداء حکم امام جماعت مسجد الزهرا(س)

به گزارش محراب، حجت الاسلام و المسلمین هادیان سرپرست ناحیه، ضمن حضور در مسجد الزهرا (س) محله خمینی آباد، حکم امام جماعت این مسجد را به وی اعطاء کرد. حجت الاسلام و المسلمین هادیان، ضمن حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء این مسجد حاضر شد و با نمازگزاران آن به دیدار و گفتگو پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هادیان ضمن تقدیر و تشکر از اهالی مسجد الزهراء (س) افزود : مسجد الزهرا (س) از مساجد فعال فرهنگی می باشد که با وجود امام جماعتی  حجت الاسلام و المسلمین صداقت، همیشه در مراسمات خاص پیشقدم و فعال می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین صداقت به قرائت حکم تمدیدی و اهداء آن به وی پرداخت و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین صداقت نیز ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست ناحیه افزود : بی شک در این مدت بنده چیزی جزء خوبی و محبت از اهالی خمینی آباد ندیدم و هر چه بوده است فقط قصور و کوتاهی من بوده است.

 

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید