اخبار

مراسم اعلام انزجار از تخریب 200 مسجد غزه در ساری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری مراسم اعلام انزجار از تخریب 200 مسجد غزه در ساری خبر داد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد،حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجدگفت: روز جهانی مسجد باید از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه دشمنان قصد دارند دستاوردهای انقلاب را از بین ببرند، افزود: ما باید در جبهه فرهنگی و اجتماعی فعال باشیم تا دشمن نتواند فرهنگ انقلاب، فرهنگ شهادت، فرهنگ بسیج، فرهنگ مسجد، فرهنگ نماز را از ما و جوانان بگیرد.

 

علیزاده ادامه داد: مساجد به لحاظ مادی و معنوی اساس زندگی و تربیت ما است و در صورت توجه به این مکان معنوی می‌توان آسیب‌ها، ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی را در جامعه اسلامی کاهش داد.

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راهکار و راهبرد خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن تقویت سنگر مساجد است، گفت: خانواده‌هایی که ارتباط نزدیکی با مسجد دارند از بدحجابی، اعتیاد و سایر فسادها و گرفتاری‌ها به دور هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با محکوم کردم جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه گفت: مردم علوی و ولایتمدار شهرستان ساری فردا با برگزاری مراسمی انزجار خود را نسبت به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین و تخریب مساجد در غزه، بحرین، سوریه، عراق و سایر نقاط جهان اعلام می‌دارند.

 

علیزاده با بیان اینکه مراسم اعلام انزجار از اقدامات پلید رژیم صهیونیستی و تخریب 200 مسجد فردا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساری برگزار می‌شود، گفت: این مراسم فردا بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

 

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۰۱
فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید