اخبار

گزارش آماری در مورد تعرضات صهیونیستها به مسجدالاقصی

گزارش آماری در مورد تعرضات صهیونیستها به مسجدالاقصی
مسجدالاقصی در ماه گذشته صحنه تحرکات گسترده شهرک نشینان صهیونیستی بود.

 موسسه وقف و میراث«الاقصی» با انتشار گزارشی اعلام کرد: یک هزار و 326 صهیونیست در طول ماه گذشته وارد مسجدالاقصی شده اند.  در این گزارش آمده است: از مجموع یک هزار و 326 صهیونیست، 20 تن مامور پلیس، 55 تن مامور اطلاعات بودند، آنان پس از ورود به این مکان مقدس در بخشهای مختلف آن پرسه زدند.

 در بخش دیگر این گزارش آمده است: صهیونیستها تقریبا همه روزه وارد این مکان مقدس می شوند؛ به نحوی که مجموع ورود آنان در ماه گذشته به 21 مورد رسید که اوج این اقدام در سالروز تخریب معبد کذایی صورت گرفت.  در ادامه گزارش آمده است: دشمن صهیونیستی همواره از ورود زنان فلسطینی به داخل مسجد الاقصی ممانعت می کند و نمازگزاران مرد و زن را آماج حملات وحشیانه خود قرار می دهد.

از جمله این حملات، حمله پلیس صهیونیستی صبح روز یکشنبه(نهم شهریور) بوده است که دشمن صهیونیستی تمامی ورودیهای مسجدالاقصی را بر روی نمازگزاران بست و پس از آن گروهی از شهرک نشینان به مسجدالاقصی حمله کردند. صهیونیستها همچنین از ورود زنان فلسطینی به مسجدالاقصی جلوگیری کردند و برای مردان تدابیر امنیتی اتخاذ کردند و کارتهای هویت جوانانی که به مسجد می رفتند را ضبط کردند. زنان فلسطینی هنگام ممنوعیت ورودشان به مسجدالاقصی، مقابل درهای مسجد اعتصاب کرده و فریاد «الله اکبر» سر دادند.

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید