اخبار

ناحیه شهید باهنر/ برگزاری جلسه شورای فرهنگی مسجد جامع اراج

ناحیه شهید باهنر/  برگزاری جلسه شورای فرهنگی مسجد جامع اراج
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر ناحیه شهید باهنر، در مسجد جامع اراج حاضر شد و اولین جلسه شورای فرهنگی مسجد را در حضور همه اعضاء برگزار کرد.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر ناحیه شهید باهنر، در مسجد جامع آراج حاضر شد و اولین جلسه شورای فرهنگی مسجد را در حضور همه اعضاء برگزار کرد.

در این جلسه امام جماعت، امنای مسجد، و فرمانده بسیج و مسئول فرهنگی مسجد حضور داشتند.

بر اساس این گرازش، در ابتدای جلسه حجت الاسلام المسلمین غفوری، در مورد شورای فرهنگی مسجد و کارکرد آن مباحثی را مطرح نمود وسپس اعضاء نقطه نظرات خود را راجع به موضوعات فرهنگی مسجد بیان کردند.

برگزاری مراسم تقدیر از مسجد یاوران

از حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد موسوی متقی، امام جماعت مسجد جامع اراج که از ائمه جماعات نمونه ناحیه است، تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد موسوی متقی

بر اساس این گزارش، وی یکی از ائمه جماعات نمونه و موفق شهرستان شمیرانات شناخته شده و به همین دلیل از وی با حضور مدیر وکارشناس ناحیه  از زحمات وی تقدیر به عمل آمد و لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا شد.

 دهه کرامت و ده سخنرانی

به گزارش محراب، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت باب الحوائج، علی بن موسی الرضا(ع) در طول دهه کرامت هر شب مراسم سخنرانی در مسجد ابوتراب برگزار می شود. در طول دهه پر برکت کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام هشتم به مدت ١٠ شب مراسم سخنرانی در مسجد حضرت ابوتراب واقع در تجریش، میدان قدس، خیابان دکتر شریعتی، بعد از چهار راه شهید موسیوند پس از اقامه نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر طوبائی برگزار می شود و در انتهای جلسه به همه نمازگزاران مسجد یک کتاب فرهنگی مذهبی  هدیه داده می شود.


 

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید