اخبار

ناحیه شهید مطهری/ جلسه شورای محله ائمه جماعات منطقه ٣ برگزار شد

ناحیه شهید مطهری/  جلسه شورای محله  ائمه جماعات منطقه ٣ برگزار شد
جلسه شورای ائمه جماعات محله منطقه ٣ در مسجد نواب صفوی شهرک والفجر با حضور اعضاء شورا برگزار شد.

به گزارش محراب ( پایگاه خبری مرکز رسیدگی به امور مساجد) جلسه شورای ائمه جماعات منطقه  ٣ با حضور ائمه جماعات محله ونک در مسجد نواب صفوی واقع در انوبان نیایش شهرک والفجر  برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه ائمه جماعات در خصوص مسائل مساجدشان مطالبی را بیان کردند و در ادامه جلسه در ارتباط با لزوم توجه به اوامر رهبری در ارتباط با مسائل اجتماعی و بین المللی و بصیرت بخشی به مردم و توجه به مساله مقاومت در پیروزی مردم غزه به گفتگو نشستند.

برنامه های فرهنگی در مسجد شهید چمران

 

به گزارش محراب، حجت الاسلام  والمسلمین بیات، امام جماعت مسجد شهید چمران از برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن خبر داد و در تشریح برنامه های فرهنگی مسجد گفت: هر شب علاوه بر تلاوت قرآن و ترجمه آن از تفاسیر المیزان و نمونه استفاده می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جلیلی از اساتید دانشگاه و امجدیان قرائت قرآن را بر عهده دارند و امام جماعت نیزتفسیر آیات را انجام می دهد.آموزش روخوانی ویژه خواهران نیز توسط خانمها کاظمی و اصلاحی در مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد چمران  همچنین در پایان گفت: کلاسهای سواد آموزی نیز در کتابخانه مسجد  برگزار می شود. مسجد شهید چمران در بزرگراه شهید چمران  زیر پل مدیریت اسلام آباد بالا ١٢ متری محمدی واقع شده است.

 

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید