اخبار

ناحیه شهید نواب صفوی/ تقدیم لوح تقدیر مسجد یاوران با حضور مدیر ناحیه

ناحیه شهید نواب صفوی/  تقدیم لوح تقدیر مسجد یاوران با حضور مدیر ناحیه
حجت الاسلام و المسلمین عباسی، مدیر ناحیه و روسای شورای مناطق با حضور در مساجد از ائمه جماعات نمونه و شاخص ناحیه تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش محراب( پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امورمساجد)، همزمان با گرامیداشت سالروز جهانی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین عباسی، مدیر ناحیه شهیدنواب صفوی و نمایندگان مرکز با حضور در مساجد و منازل ائمه جماعات برگزیده، لوح تقدیر و هدایای آنان تقدیمشان شد.

بر اساس این گزارش، مسجد یاوران نمونه کسانی هستند که فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و... را در سطح گسترده انجام می دهند و نزدیک به معیارهای مرکز می باشند. همه ساله در آستانه روزجهانی مسجد از این افراد برتر در سطح استان با بررسی هایی که انجام می گردد، تجلیل می شود.

این گزارش می افزاید: مسجد یاوران، ازبین ائمه جماعت مساجد، هیئت امناء، فرماندهان بسیج، فعالان مساجد و خدام مساجد برگزیده می شوند. در این دیدارها از حجج اسلام صادقی پناه، امام جماعت مسجد امام حسین(ع)، جوان ملکوتی، امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع)، باباجان نژاد، امام جماعت مسجد باب الحوائج(ع)، سید عیسی موسوی، امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم و ابوالحسن اعلمی، امام جماعت مسجد سیدالشهداء(ع) تقدیر به عمل آمد.

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید