اخبار

ناحیه امام موسی صدر/ تقدیر از امام جماعت مسجد امام حسن عسگری(ع)

ناحیه امام موسی صدر/ تقدیر از امام جماعت مسجد امام حسن عسگری(ع)
مدیر ناحیه امام موسی صدر، با حضور در مسجد امام حسن عسگری (ع) از حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر موسوی، امام جماعت مسجد تقدیر کرد.

به گزارش محراب (پایگاه خبری مرکز رسیدگی به امور مساجد) حجت الاسلام والمسلمین حسینی ملاکلا، مدیر ناحیه امام موسی صدر، با حضور در مسجد امام حسن عسگری (ع)  از حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر موسوی، امام جماعت مسجد تقدیر کرد. در این مراسم ابتدا امام جماعت مسجدضمن خیر مقدم به مدیر ناحیه از زحمات ایشان در سطح مساجد شهرستان قدس تشکر و قدر دانی کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه مدیر ناحیه ابتدا دهه کرامت را به حضور نمازگران مسجد تبریک گفت و افزود:

کلام وحی و فرمایش ائمه این طور است که رفت و آمد در مسجد جهاد است، در روایت دیگر آمده که فردی نابینا در نزد حضرت علی (ع) آمد و گفت یا علی من نمی توانم از منزل تا مسجد بیایم وچشم دیدن مسیر را ندارم حضرت علی (ع) فرمودند: از جلوی درب منزل این نابینا تا مسجد طناب بکشید تا او بتواند مسیر را پیدا کند.

وی در ادامه گفت: خداوند سه گروه را وارد بهشت می نماید:١ - موذن ٢- امام جماعت ٣- کسانی که وضو می گیرند و حرکت می کنند به سوی مسجد و در صف نماز جماعت حضور پیدا می کنند.

مدیر ناحیه امام موسی صدر در ادامه هدف از حضور دراین مسجد را تقدیر از امام جماعت  مسجد دانست و در مورد نقش و اهمیت امام جماعت در مسجد نیز نکات مهمی را ایراد کرد.

در پایان از امام جماعت مسجد با اعطاء لوح یاد بود توسط مدیر ناحیه تقدیر شد.


۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید