اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ برگزاری سومین جلسه درس اخلاق آیت الله حائری

ناحیه علامه طباطبایی/  برگزاری سومین جلسه درس اخلاق آیت الله حائری
امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) زمان برگزاری سومین جلسه درس اخلاق حضرت آیت الله حائری را اعلام کرد.

به گزارش محراب (پایگاه خبری مرکز رسیدگی به امور مساجد)، امام جماعت مسجد حضرت امیر المومنین (ع) شهرستان پردیس از برگزاری سومین جلسه درس اخلاق  آیت الله حائری در این مسجد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین امیر حسین دوستی، امام جماعت این مسجد با بیان این مطلب افزود : سلسله جلسات اخلاقی  آیت الله حائری در این مسجد با استقبال خوب عموم مردم و نمازگزاران روبرو شده است که با همکاری هیئت امناء مسجد سی دی و جزوات این جلسات برای استفاده عموم تهیه گردیده است .

وی در مورد زمان بعدی این جلسه افزود : با هماهنگی بعمل آمده زمان بعدی این جلسه روز چهارشنبه مورخه ٦/١٩ از ساعت ١٨ در محل مسجد امیرالمومنین (ع) می باشد.

آدرس این مسجد برای استفاده عموم از این برنامه بدین شرح می باشد :

شهرستان پردیس-فاز ٣-مسجد حضرت امیر المومنین (ع)

تشکیل شورای فرهنگی مسجد امام حسن(ع) مشاء

حجت الاسلام و المسلمین صدیق، امام جماعت مسجد با بیان این که سومین جلسه شورای فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله مشاء با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید، افزود: شورای فرهنگی این مسجد متشکل از اعضای هیئت امنای مسجد، کانون مسجد، پایگاه بسیج مسجد و هیئت های مشغول در محل و افرادی که دغدغه کارهای فرهنگی را دارند، می باشد که طی دعوتنامه ای رسمی به این جلسه فراخوانده شدند.

وی در ادامه افزود : سومین جلسه این شورا نیز به برگزار گردید که نتایج خوبی را به همراه داشت که از آن جمله می توان به برنامه ریزی برای مسجد و محله  در ایام ماه محرم اشاره نمود.

وی از دیگر نتایج این جلسات را هم فکری اعضای فرهنگی محله و مسجد دانست و افزود :تشکیل این گونه جلسات و شوراها نتایج خوبی را یقینا به همراه خواهد داشت که حداقل آن برطرف شدن دلخوری ها و برداشت های غلط جوانان و نوجوانان از امام جماعت و هیئت امناء و کارها و برنامه های مسجد می باشد.

وی ابراز امیدواری نمود که با تشکیل مرتب این گونه جلسات به اهداف بلند مدتی که پیش بینی شده است بتوان دست یافت.

مسابقه پیامکی دهه کرامت در مسجد انصار

به گزارش محراب، امام جماعت مسجد انصار الحسین (ع) رودهن با فرا رسیدن دهه کرامت خبر از برنامه های متنوع این مسجد برای مسجدی ها داد.

وی ادامه داد: همزمان با شروع دهه کرامت خواهران مسجدی در غالب اردوی فرهنگی زیارتی به شهر مقدس قم سفر کردند.

وی در مورد برنامه های دیگر این مسجد افزود: در دهه کرامت مسابقه پیامکی «دلنوشته ها با امام رئوف» تدارک دیده شده است که در غالب بروشور در بین عموم مسجدی ها و اهالی محل توزیع گردیده که به نیت امام هشتم به ٨ نفر برتر این مسابقه کارت هدیه به رسم یادبود اهدا می گردد.


 

 

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید