اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ تشکیل شورای فرهنگی مسجد امام حسین(ع)

ناحیه علامه طباطبایی/  تشکیل شورای فرهنگی مسجد امام حسین(ع)
امام جماعت مسجد امام حسین(ع) از تشکیل شورای فرهنگی مسجد در آستانه ماه محرم خبرداد.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد) مسجد امام حسین (ع) شهرک امامیه دماوند خود را برای تشکیل شورای فرهنگی و اتاق فکری با حضور فعالان فرهنگی مسجد آماده می کند.

امام جماعت مسجد با بیان این مطلب افزود : خلاء وجود یک تیم فکری و شورایی برای پیشبرد اهداف عالیه مسجد را احساس می کردیم فلذا تصمیم برآن شد که شورای فرهنگی را برای مسجد ساماندهی کنیم.

وی با مهم ارزیابی کردن نقش فعالان مسجدی افزود : هرکس در مسجد فکری ،طرحی و ایده ای دارد یا بهتر بگوییم دغدغه ای دارد فعال محسوب می شود و می بایست برای او و طرح و ایده و احساس مسئولیتش ارزش قائل شویم و بهتر و مهمترین کار هم تشکیل شورای فرهنگیست تا بتوان موضوعات را عملی و کاربردی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین ملایی در گوشه هایی از سخنانش به زمان تشکیل این شورا نیز اشاره نمود و گفت: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و مناسبت های ماه مهر تصمیم برآن گرفتیم تا با فراخوانی عمومی از فعالان مسجدی در کنار دعوت از دو تن از هیئت امناء،بسیج خواهران و برادران و کانون مسجد و چند تن از نمازگزاران این شورا تشکیل گردد تا قبل از آغاز برنامه های پیش رو تصمبمات و برنامه ها عملی گردد.

۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید