اخبار

امضای توافقنامه برای افشای توطئه های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین یک توافقنامه همکاری با موسس طرحی ویژه با هدف ایستادگی در مقابل تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس شریف و مسجدالاقصی امضا کرد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد به نقل از روزنامه « الرایه » قطر، «یوسف ادعیس» وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین یک توافقنامه همکاری با «ناصر بن مسفر الزهرانی» موسس و ناظر طرح «السلام علیک ایها النبی (ص)» در مورد مسجدالاقصی امضا کرد.
به موجب این توافقنامه تمام هتک حرمت های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس شریف توسط شبکه ماهواره ای وابسته به طرح ذکر شده پخش می شود و علاوه بر آن بخشی از موزه و نمایشگاه ویژه طرح مزبور نیز به معرفی سیره و سخنان رسول اکرم (ص) در مورد مسجدالاقصی و مراحل بنای آن به صورت دقیق اختصاص می یابد.
ادعیس در این باره گفت: این توافقنامه باید اقدامات اسلامی در مقابله با توطئه های صهیونیستی برای یهودی سازی قدس ومسجدالاقصی را تقویت کند.
الزهرانی نیز در همین رابطه اعلام کرد: اهمیت توافقنامه در شناساندن پیامبر (ص)، رسالت و شریعت ایشان از طریق تکنولوژی جدید است.
گروه های صهیونیستی افراطی تقریبا هر روز به مسجدالاقصی یورش می برند و این در حالی است که برای ورود خود فلسطینی ها به این مسجد مقدس قوانین خاصی وضع شده است. کارشناسان آگاه همواره در مورد شدت اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجدالاقصی و قدس شریف هشدار می دهند.

۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۲۹
فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید