اخبار

دستگیری عامل اهانت به مسجدی در استرالیا

دستگیری عامل اهانت به مسجدی در استرالیا
مردی که جملات اهانت آمیزی را با رنگ روی دیوار مسجد راکلیا نوشته بود دستگیر شد.

به گزارش محراب (پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد) به نقل از شبکه ای بی سی استرالیا، پلیس بریسبین  تماسی دریافت کرد که در آن از وقوع اهانتی به مسجد مسلمانان بریسبین واقع در خیابان کمبریج این شهر گزارش شد. وقتی پلیس به صحنه وقوع جرم مراجعه کرد با نوشته ای اهانت آمیز نسبت به مسلمانان  مواجه شد که با رنگ بر روی دیوار این این مسجد نوشته شده بود.

حمید مواردی، رئیس انجمن جامعه اسلامی اندونزیایی های ساکن ایالت کوئینزلند از اقدام سریع پلیس این ایالت در مود دستگیری عامل این اهانت تشکر کرد. او می گوید : " تصور میکنم این کار کودکان باشد و نشان دهنده فهم غلط آنها از اسلام است"

او ادامه میدهد: " من سالهای زیادی است که اینجا زندگی می کنم و رابطه خوبی با همسایگان غیر مسلمان خود داشته ام. همه باید بدانند که ما نیز شهروندان عادی مثل بقیه هستیم"

این دومین حمله در طول هفته گذشته به مساجد این ایالت بوده است. در مورد مشابه پیشین هم، کلمه شیطان با رنگ زرد بر روی دیوار مسجد مریبا نوشته شده بود. گفتنی است که عامل حمله که دستگیر شده، تحت بازجویی های بیشتر قرار گرفته است. پلیس معتقد است که این کار در راستای پروژه اسلام هراسی صورت گرفته است.

 

منبع: ABC online
مترجم: وحید پورتجریشی

۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۴۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید