اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ امام جماعت رکن اساسی جذب جوانان به مسجد

ناحیه علامه طباطبایی/ امام جماعت رکن اساسی جذب جوانان به مسجد
حجت الاسلام و المسلمین رضایی: حضور امام جماعت به طور فعال و دائم و همیشگی در مسجد خود محکمترین دلیل برای حضور جمعیتی کثیر در مسجد است.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، حجت الاسلام و المسلمین رضایی، امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای باغکمش به تشریح برنامه های این مسجد پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با حضور در دفتر این ناحیه ضمن تشریح برنامه های هفتگی مسجد بیان داشت : حضور امام جماعت به طور فعال و دائم و همیشگی در مسجد خود محکمترین دلیل برای حضور جمعیتی کثیر در مسجد می باشد.

وی در ادامه با بیان نقش خود امام جماعت در جذب اقشار مختلف افزود : مهمترین رکن برای جذب اقشار مختلف به سمت مسجد خود امام جماعت است که با رفتار و کردارش تاثیری به سزا در جذب مردم به مسجد دارد البته نباید تاثیر نقش امناء را نادیده گرفت .

وی ضمن اشاره به برپایی نماز صبح در مسجد گفت : مسجد صاحب الزمان (عج) به طور دائم و همیشگی نماز جماعت صبح را برپا می کند البته برنامه های دیگری از قبیل تفسیر قران کریم در روز های زوج ،بیان احکام و برقراری ادعیه های مخصوص روزها از برنامه های در حال اجرا در مسجد می باشد.

۲۸ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید