اخبار

ناحیه شهید مصطفی خمینی/ خوش رفتاری امام جماعت عامل جذب جوانان به مسجد

ناحیه شهید مصطفی خمینی/ خوش رفتاری امام جماعت عامل جذب جوانان به مسجد
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد است و معمولا ساعتی قبل از اقامه نماز در مسجد حضور می یابد و از نمازگزاران استقبال می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، یکی از کارمندان ناحیه شهید مصطفی خمینی، پیش از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به منظور بررسی وضعیت مسجد زین العابدین(ع) محله خلیج فارس،شهرک طالقانی در مسجد مذکور حضور یافت و با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی، امام جماعت و تعدادی از نمازگزاران مسجد مذکور گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جماعت مسجد زین العابدین(ع) از جانبازان جنگ تحمیلی است و حدود هشت سال است در مسجد مذکور به اقامه نماز جماعت مشغول است.

بنا به گفته نمازگزاران مسجد زین العابدین(ع) حجت الاسلام و المسلمین حسینی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد است و معمولا ساعتی قبل از اقامه نماز در مسجد حضور می یابد و با ایستادن جلوی در ورودی مسجد از نمازگزاران استقبال می کند و رفتار مناسب وی سبب جذب جوانان و اهالی محله برای شرکت در نماز جماعت شده است.

این گزارش می افزاید: مسجد زین العابدین(ع) در حال باز سازی میباشد و با توجه به اینکه عملیات عمرانی ساخت صحن مسجد به پایان نرسیده است نماز جماعت در زیرزمین مسجد اقامه می شود.

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید