اخبار

تجمع شهروندان ایتالیایی در حمایت از مسجد الاقصی

در حالی که مسجدالاقصی این روزها شاهد تجاوزات گسترده نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی است، تظاهراتها و تجمعات حمایت از این مسجد نیز در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پس از برگزاری تجمعات حمایت از مسجد الاقصی در شهرهای مختلف کشورهای عربی و اسلامی، حال قطار حمایت از این مسجد به شهر میلان ایتالیا رسیده است.

شهروندان ایتالیایی با تجمع در شهر میلان حمایت خود از مسجدالاقصی و محکومیت تجاوزات و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه این مسجد را اعلام کردند.

این مساله نشان می دهد که ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان و مقدسات دینی هیچ حد و مرزی نمی شناسد و حمایت از مسجدالاقصی به عنوان مکان مقدس اسلامی تنها محدود به مسلمانان و کشورهای عربی و اسلامی نیست، بلکه هیچ انسان آزاده ای در هیچ نقطه ای از جهان نمی تواند در قبال این تجاوزات ساکت بنشیند و نقش تماشاگر را ایفا کند.

از سوی دیگر، این تجمع نشان می دهد که مسجدالاقصی، قدس و فلسطین دل های تمامی آزادگان جهان را به خود جذب کرده است و رژیم صهیونیستی دیگر تنها با فلسطینیان و ملت های مسلمان مواجه نیست، بلکه تمامی آزادگان جهان در ردیف مخالفان و معترضان به سیاست ها و تجاوزات این رژیم قرار گرفته اند.

۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۴۲
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید