اخبار

وقف زمین به نیت ساخت مسجد بین راهی توسط کشاورز دهلرانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از وقف 400 مترمربع زمین از سوی کشاورز دهلرانی با نیت ساخت مسجد بین راهی در این شهرستان خبر داد

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام محمد کاروند؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صبح امروز(6 آبان) با اعلام این خبر گفت: آقای فرهان چعبی فر، واقف نیک اندیش دهلرانی، زمینی به مساحت 400 مترمربع با نیت ساخت مسجد بین راهی با نام مبارک امام حسین(ع) در شهرستان دهلران وقف کرد.

 

وی، تصریح کرد: 50 متر مربع از زمین مذکور نیز برای ساخت مغازه در جوار مسجد مذکور وقف شده که از محل درآمد آن به عنوان موقوفه استفاده خواهد شد.

 

حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: موقوفات در این استان رشد قابل قبولی داشته اما نیاز است که خیران بیشتر با شناسایی  نیازهای مختلف جامعه، اقدام به وقف اموال خود نمایند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان دهلران مسیر تردد زوار عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور می باشد و هر ساله خیل عظیم زائران از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کرده، احداث مسجد بین راهی یکی از الزامات برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار محسوب می شود.

 

وی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 مورد وقف در این استان به ثبت رسیده که بیشتر وقف زمین برای ساخت حسینیه و مسجد بوده است.

۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۰۷
شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید