اخبار

ناحیه امام موسی صدر/ همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج شهرستان قدس

ناحیه امام موسی صدر/ همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج شهرستان قدس
همایش مشترک ائمه جماعات و فرمانده هان بسیج شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، روز دوشنبه سوم آذر ماه با همت مر کز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام موسی صدر همایش مشترکی میان ائمه جماعات و فرمانده های پایگاه مقاومت بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قدس با حضور علماء و مسئولین  و فرماند های پایگاه مقاوت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین متهور ملکی، نماینده ولی فقیه و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ضمن خیر مقدم به حاضرین به نقش و اهمیت ائمه جماعات و بسیج در مسجد اشاره کرد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی، امام جمعه شهرستان قدس بر لزوم هماهنگی فی مابین هیات امناء و بسیج با امام جماعت اشاره کرد.

وی در ادامه از مدیر ناحیه امام موسی صدر به جهت فعالیت مفید و سازنده در امر ساماندهی مساجد شهرستان قدس تقدیر و تشکر کرد.

پس از وی حجت الاسلام و المسلمین اصغر قاسمی امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) سخنرانی کرد و به نقش اخلاق در تکامل ایمان اشاراتی داشت. حجت الاسلام و المسلمین ساوری امام جماعت مسجد قائم آل محمد(ص) در مورد اتحاد و نقش کلیدی آن در برخورد با توطئه دشمنان اسلام سخنرانی کرد.

در بخشی دیگر این جلسه فرمانده پایگاه مقاومت شهرستان قدس سخنرانی کرد و به نقش و اهمیت بسیج در ایجاد امنیت و وجودآن در مساجد و هماهنگی با امام جماعت اشاراتی داشت و حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مدیر ناحیه امام موسی صدر طی سخنانی به نقش و اهمیت شورای فرهنگی در مساجد اشاره داشت. وی افزود: پای بسیج هرکجا باز شود مشکلات مرتفع می شود و اگر قرار باشد بسیج فعال شود باید پایگاه های بسیج در تمام مساجد موجود باشد  و علماء و ائمه جماعات موافق  این امرهستند.


۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۴۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید