اخبار

ناحیه شهید شاه آبادی/ جلسه ائمه جماعات و روحانیون ملارد با مسئولین شهرستان

ناحیه شهید شاه آبادی/ جلسه ائمه جماعات و روحانیون ملارد با مسئولین شهرستان
جلسه ائمه جماعات و روحانیون ملارد با حضور و سخنرانی مسئولین ادارات شهرستان همزمان با افتتاح مسجد النبی(ص) سرآسیاب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، نشست مشترک ائمه جماعات و مسئولین شهرستان مسئله ای بود که مدتها هر دو طرف بدنبال تشکیل آن بودند، که بدون واسطه بتوانند در خصوص مساجد و مشکلاتشان با مسئول مربوطه صحبت نمایند، که در ماه محرم با پیگیری و هماهنگی ناحیه همزمان با افتتاح مسجد النبی(ص) سرآسیاب به صرف صبحانه مشترک با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم برگزار شد،

بر اساس این گزارش، این جلسه با استقبال خوبی از طرف مدعوین همراه بود و ابتدا مدیر ناحیه  گزارشی از فعالیتهای دو ساله ناحیه را برای حاضرین بیان کرد و پس از آن درخصوص تشکیل شورای فرهنگی مسجد و اهمیت تشکیل آن درمساجد توضیحاتی برای ائمه جماعات داد و پیرامون وضعیت فعلی پرونده ائمه جماعات ناحیه مطالبی را عنوان کرد.

کرمی، فرماندار ملارد  به کاربرد و جایگاه مساجد از صدراسلام تا کنون اشاره کرد و گفت مساجد مظهر تحقق آرمانهای حکومت اسلامی در بین مردم می باشند. در ادامه نیز، رئیس ادارات آب و برق و گاز درمورد تفکیک انشـعابات و تعرفه های مساجد و انشـعابات غیر مجاز و نحوه اقساطی نمودند بدهی مساجد به این ادارات مطالب مهمی بیان کرد.

خراسـانی، شـهردار ملارد، درخصوص فرهنگ سـازی مسـاجد برای اصلاح امور غلط فعلی جامعه بویژه در مسئله بهداشت محیط مطالب مختصری بیان نمود. سپس حجج اسلام حسینی نوری، امام جمعه ملارد و محسن زاده، امام جمعه صفادشت درخصوص فعالیت مساجد در جامعه و لزوم تجهیز مالی و امکاناتی آنها توسط دستگاههای مسئول شهر مطالبی را بیان کرد. در خاتمه نیز بیات، رئیس شورای ملارد درخصوص اقدامات شورا برای مساجد منطقه بویژه کمک مالی برای عمران مساجد در سال ٩٣ مطالب مهمی را برای حاضرین بیان کرد.

۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۳۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید