اخبار

تشکیل شورای فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام کرمی

تشکیل شورای فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام کرمی
در ابتدای جلسه امام جماعت مسجد و فرمانده پایگاه به بیان گزارش فعالیت های شورای فرهنگی مسجد پرداختند و برخی از مشکلات و نیازمندیهای مسجد را بر شمردند.

به گزارش محراب(پایگاه مرکز رسیدگی به امور مساجد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کرمی معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به  امور مساجد،نوبخت معاونت فرهنگی سپاه محمدرسول الله(ص) حجت الاسلام والمسلمین نادری امام جماعت مسجد، جلسه شورای فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان ابوذر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه امام جماعت مسجد و فرمانده پایگاه به بیان گزارش فعالیت های شورای فرهنگی مسجد پرداختند  و برخی از مشکلات و نیازمندیهای مسجد را بر شمردند.

سپس اعضای شورا و برخی از میهمانان حاضر در مورد برنامه های فرهنگی مسجد، نکاتی را ابراز داشتند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین کرمی ضمن تشکر و تقدیر از امام جماعت، اعضای شورای فرهنگی و سایر حضّار به بیان جایگاه رفیع خادمان و کارگزاران مساجد پرداختند و شورای فرهنگی را محوری ترین فعالیت معاونت فرهنگی برای تحقق مأموریت ها و کارکردهای فرهنگی مساجد قلمداد نمودند.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب، خواستار همدلی و همگرایی همه ارکان مسجد به ویژه پایگاه مقاومت بسیج با برنامه های فرهنگی مسجد شدند و تعامل پایگاه مقاومت مسجد صاحب الزمان (عج) با امام جماعت محترم را الگویی برای همه مساجد دانستند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز به همراه معاونت فرهنگی سپاه محمدرسول الله(ص) هر هفته ضمن حضور در مساجد مختلف، از نزدیک در جریان روند شکل گیری شورای فرهنگی مساجد و اهم برنامه ها و مشکلات مساجد قرار می گیرند.

۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید