اخبار

الاخباریه: قانون ممنوعیت حمایت از مسجد الاقصی توطئه جدید صهیونیستهاست

قانون جدید ممنوعیت حمایت و دفاع نمازگزاران و شهروندان فلسطینی از مسجد الاقصی، توطئه جدیدی است که مقامات رژیم صهیونیستی درصدد اجرای آن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب به نقل از شبکه تلویزیونی «الاخباریه سوریه» ، بعد از شکست دولت رژیم اشغالگر اسرائیلی در توطئه های خود در زمینه تخلیه مسجد الاقصی از نمازگزاران فلسطینی و دشمنی و مبارزه با شهروندان فلسطینی حامی مسجد الاقصی با انواع وسایل و امکاناتی که در اختیار دارد، هم اکنون اسحاق آهارونوویچ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است قانونی را برای ممنوعیت حمایت از مسجد الاقصی به تصویب برساند.
خلیل ابراهیم خبرنگار این شبکه تلویزیونی در گزارش ارسالی خود گفت: این توطئه جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی که تجاوز آشکاری به آزادیهای عبادی شهروندان فلسطینی به شمار می رود با هدف خالی کردن مسجد الاقصی از همه نمازگزاران و فراهم کردن زمینه برای تجاوز روزانه شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی صورت می گیرد.
نیروهای پلیس رژیم اشغالگر با اجرای این توطئه ها می خواهند حضور شهرک نشینان صهیونیستی را با بهانه ادای آداب و رسوم تلمودی در مسجد الاقصی افزایش دهند.
شیخ ناجح بکی رات رئیس موسسه علوم و آثار باستانی مسجد الاقصی ، توطئه رژیم صهیونیستی و به اصطلاح قانون اسرائیلی را نژادپرستانه خواند و گفت: این توطئه در راستای یهودی بودن این رژیم و تجاوز به مسجد الاقصی و فراهم کردن زمینه برای ساخت به اصطلاح معبد سلیمان صورت می گیرد.
وی افزود: این توطئه نژادپرستانه اسرائیلی ها آن طور که مقامات صهیونیستی مدعی هستند به کاهش درگیریها و بحران موجود نخواهد انجامید، زیرا هدف از این توطئه جدید خالی کردن مسجد از مدافعان و حامیان این مسجد مبارک است.
برخی منابع فلسطینی این توطئه جدید اسرائیل را بیانگر جنونی دانستند که این رژیم در مبارزه با حامیان مسجدالاقصی گرفتار آن شده است. این در حالی است که عملیات بازداشت و حمله به حامیان مسجد الاقصی توسط نیروهای اسرائیلی ادامه دارد و اسرائیل در حال افزایش فشار خود بر نمازگزاران و در تنگنا قرار دادن آنان است.
ناظران سیاسی بر این باورند در صورتی که این قانون به اجرا درآید اوضاع قدس و سرزمینهای اشغالی رو به وخامت رفته و بحرانی تر خواهد شد زیرا جامعه بین الملل نیز در برابر جنایتهای اسرائیل ضد فلسطینیان و مقدسات آنان سکوت اختیار کرده است.

۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید