اخبار

ناحیه شهید دستغیب/ارائه طرح قرآنی امور مساجد در شورای اداری اسلامشهر

ناحیه شهید دستغیب/ارائه طرح قرآنی امور مساجد در شورای اداری اسلامشهر
جلسه شورای ادری شهرستان اسلامشهر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، صبح دیروز، سه شنبه، بیست و پنجم آذر ماه، جلسه شورای ادری شهرستان اسلامشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، امام جمعه اسلامشهر،  حجت الاسلام و المسلمین گل وردی، امام جمعه چهاردانگه، مسئولین امور مساجد شهرستان اسلامشهر  و دیگر مسئولین ادارات شهرستان،  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

بر اساس این گزارش، سخنران ابتدایی جلسه حجت الاسلام و المسلمین نوروزی امام جعه اسلامشهر بود که بیاناتی در خصوص قرآن و قرائت آن و عمل به آیات قرآن ایراد کرد.

شورای اداری 3

حجت الاسلام  و المسلمین نوروزی به نقل از کثیر بن سلیم گفت: ای فرزندم ، از تلاوت قرآن غفلت نکن و توجه به آن داشته باش زیرا قرآن دلها را زنده میکند و تو را از فحشا و منکرات نگه داری می کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین گل وردی، روایتی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) گفت : کسی سر سفره قرآن نمی نشیند مگر چیزی از او کم یا زیاد شود ، آنجا که زیاد می شود هدایت است و آنجا که کم می شود ضلالت و گمراهی است .


شورای اداری 2

در این جلسه مقرر شد امور مساجد شهرستان اسلامشهر به همراه اداره ارشاد و سازمان تبلیغات با تشکیل کارگروه قرآنی به بررسی و پیگیری مشکلات موسسات قرآنی و جذب نخبه های قرآنی و  خیرین قرآنی اقدام کنند.

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید