اخبار

فضای معنوی مسجد جمکران در سراسر عالم به تصویر کشیده شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: مسجد مقدس جمکران فضای معنوی وسیعی دارد که باید برای انتقال این معنویت به مخاطبی که فرسنگ‌ها دورتر از این مسجد هستند تلاش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در نخستین روزهای تصدی مسئولیت مدیرکلی صدا و سیمای مرکز قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در این دیدار با اشاره به رویکرد مذهبی و معنوی در تولیدات مرکز قم اظهار کرد: با ایجاد پیوند معنوی مسجد مقدس جمکران با صدا و سیمای مرکز قم شاهد تولیدات بیشتری از این مکان مقدس خواهیم بود.

وی با بیان سابقه همکاری رادیو معارف و مسجد مقدس جمکران گفت: در خدمتی که در رادیو داشتیم تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار و اطلاعات مسجد به‌صورت هفتگی داشتیم و اکنون نیز این وظیفه را ادامه خواهیم داد و ارتباط با مسجد مقدس جمکران گسترده‌تر خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه فضای معنوی مسجد هر هفته باید در سراسر کشور و عالم به تصویر کشیده شود، تصریح کرد: این مکان مقدس فضای معنوی گسترده‌ای دارد که باید برای انتقال این معنویت به مخاطبی که فرسنگ‌ها دورتر از این مسجد هستند تلاش شود تا عاشقان و شیفتگان حضرت ولی‌عصر (عج) خود را در این مکان مقدس احساس کنند لذت معنوی ببرند.

وی با تأکید بر ایجاد ساختار مناسب محتوایی برای تولیدات خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری پژوهشگران دینی و حوزوی و عالمان عرصه رسانه، ساختار پیام رسانی در حوزه‌های مفهومی باید ایجاد شده تا محتوایی که تولید می‌شود و در دست مخاطبان قرار میگیرد متقن، مناسب و هدایتگر باشد.

لطفی‌نیاسر افزود: مسجد مقدس جمکران می‌تواند نقش محوری در تولیدات فرهنگی مذهبی داشته باشد و این موضوع نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری است و همین مسبب ارتباط بیشتر همگان با مسجد می‌شود.

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید