اخبار

ناحیه امام موسی صدر/ دیدار مسئولین شهرستان قدس با مردم در مسجد صاحب الزمان (عج)

ناحیه امام موسی صدر/  دیدار مسئولین شهرستان قدس با مردم در مسجد صاحب الزمان (عج)
فرماندار و مسئولین شهرستانن قدس با شهروندان در مسجد صاحب الزمان (عج) دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، فرماندار، معاونین فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و روسای اداره های شهرستان قدس با حضور در مسجد جامع صاحب الزمان عجل الله فرجه شهرک کاووسیه در با شهروندان در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفتند.

حجت الااسلام والمسلمین ابراهیم امیری، در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان در میان اهالی شهرک کاووسیه و برخی اقدامات انجام شده از سوی مسئولان اداره ها و شهرداری اظهار داشت: مسجد جامع صاحب الزمان شهرک کاووسیه، یکی از فعالترین مساجد  شهرستان قدس می باشد که برنامه های فرهنگی و مذهبی گوناگونی همچون: کلاس های آموزش روخوانی و تجوید قرآن، حلقه های صالحین و دعای توسل، دعای ندبه، زیارت عاشورا و… در آن برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین امیری در ادامه با بیان این امر که درخواست مردم این است که اگرمسئولین وعده ای می دهند، به آن عمل نمایند، به برخی از مشکلات مردم پرداخت و گفت: مشکلات و نیاز های مردم در سطح شهرک کاووسیه زیاد است از جمله: نبود تاکسی، عبور ریل راه آهن از وسط شهرک و نداشتن حفاظ در اطراف آن، لوله های فرسوده آب و ترکیدگی مکرر آن وهرز رفتن آب، مناسب نبودن آسفات و جدول گذاری برخی از خیابان ها و کوچه ها، کمبود سطل زباله در برخی محله ها ، کافی نبودن روشنایی برخی از محله ها، برخی سرقت ها و خفت گیری ها، نبود درمانگاه در سطح شهرک، کافی نبودن عابر بانک در محل.

در ادامه این نشست، فردی، فرماندار شهرستان قدس ضمن تشکر از مردم شهرک کاووسیه، گفت: اگر مسئولین به مردم قول و وعده ای می دهند، باید به آن عمل نمایند، اگر نم توانند قول ندهند.

وی افزود: اگر اراده باشد، مشکلات حل خواهد شد، ما خواسته های مردم را صورت جلسه می کنیم و به مسئولین می دهیم و پیگیری خواهیم کرد تا انجام شود.

وی همچنین یاد آور شد: ما بر ادارات نظارت می کنیم و باید آنها خدمتگزار مردم باشند، ما نمی پذیریم مسئولی پشت میز بنشیند ولی جوابگوی مردم نباشد، ما گاهی سر زده به ادارات مراجعه می کنیم، اگر کوتاهی ببینیم تذکر می دهیم به مدیران کل آنها، گزارش می دهیم و اگر نیاز شد برخورد می کنیم.

فردی در پایان گفت: ما مشکلات شما را پیگیری خواهیم کرد و کوتاه نمی آییم ، البته در سطح شهرستان هم پیگیر بیمارستان و مترو هستیم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

صادق کولیوند، شهردار قدس هم در این جلسه گفت: قبول ندارم که به شما خدمات کم می شود، اما حق شماست که بیشتر از این خدمت شود، شما بیشتر از این قابلیت دارید، اما باید ظرفیت شهرداری را هم در نظر گرفت.

وی افزود : درآمد شهرداری از تک تک مردم اخذ می شود، در حال حاضر ساخت و سازها به حداقل رسیده، لذا در آمدها کم شده، اما با تلاش همکارانم مثل سال های گذشته نه تنها، کارهای عمرانی کم نشده، بلکه افزایش هم یافته است.

همچنین گفت : بودجه شهرداری در سال ۹۳ نود و دو میلیارد تومان است که کفایت شهر بزرگ قدس را ندارد اما امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم شهرک کاووسیه را هم رفع نماییم.

لازم به یادآوری است ، مسئولان ، نماز جماعت مغرب و عشاء را همراه با شهروندان در مسجد جامع صاحب الزمان عجل الله فرجه شهرک کاووسیه اقامه نمایند. شهروندان شهرک کاووسیه در پایان جلسه مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید