اخبار

دیدار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی با خانواده شهدا

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد اذربایجان غربی، به مناسبت دهه مبارک فجر با تنی چند از خانواده های معظم شهدای انقلاب دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب به نقل از شبستان، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در این دیدار با بیان انیکه انقلاب اسلامی در یک برهه حساس زمانی به وقوع پیوست، گفت: این انقلاب ایمان های راسخ را بیمه کرد.

 

وی ادامه داد: شهدا آبروی انقلاب و نظام اسلامی هستند و با خون آنان است که درخت تنومند انقلاب به بار نشسته است.

 

این مسئول، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا در واقع تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل است که یادآوری این نکته که ما هیچگاه رشادت های شهیدان را فراموش نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام بیگی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا امروز الگوی دیگر کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: شهدا در مسیر آرمان های امام راحل حرکت کرده و در طول زندگی خود حتی یک لحظه نیز از اهداف انقلاب غافل نشدند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی  هنری مساجد با اشاره به برنامه های دهه فجر این ارگان، خاطرنشان کرد: افتتاح 36 کانون و همچنین برگزاری 3 همایش در شمال، جنوب و مرکز استان نیز از جمله برنامه های مهمی است که در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

گفتنی است، در طول ایام الله دهه فجر کارکنان ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از خانواده 23شهید انقلاب دیدار خواهند کرد.

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۶:۴۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید